Followers

Friday, April 8, 2011

Pasal minggu ni :)

Buat pengetahuan umum , terutamanya kepada manusia-manusia yang mengambil kerja kursus AKAUN bagi tahun 2011 , haa , minggu ni dah start la sesi pening kepale ye . Bukan stakat pening kepale , stress , serabut , penat and so on laah . Ase nye kritikal dgn condention mcm ni . Before terlupe kerja kursus untuk subjek pengajian keusahawan pon dah start , kirenye bln ni asyik kene menghadap computer je la . Sambil typing kerja tuuh , on9 on9 jgk . hehe Tu syokkk uhh . :D
Ada orang ckp dah tak de mase nak enjoy enjoy ni ? ye , aku tawu (ikhlas jawab) fokus kat spm ea , tak dudok same dgn aku , so mane korang nak tawu aku study ke tidak . Malas je nak cakap yg aku hari hari study , cume korrang je tak nampak . yew dok aku nihh ? :) Cakap psl spm , aku dah debor . Bukan aku sorang je , si mek cek tom pon sibuk nak berdebor debor , tambah pulak dgn izie a.k.a 3 suku . Die selalu cakap kat aku , 'wehh takut nye , nak spm dah' . Kiteorang cakap je berapi , takut la debor la , tak sabar la , mcm mcm agi laa . Buku tak lekat jgk kat tangan , hahahaha Yang lekat nye , haa tido tido tido . spent time lebih dgn tido mcm sorang kawan aku ni , bile aura die dah dtg wahai si eya . Dalam masa yang same , cehh ayat karangan tuuh , budak-budak kelas aku planing holiday kat mane mane la , yang aku tawu kat dalam malaysia je sebelom exam spm nanti . NAK ke tidak ea pegi ? Ikot kan hati memang la nak , syok tuuh melancong dgn kengkawan . tapi . spm ? tak ape , ketepikan dulu , jangan selok selok , karang tak dapat den nak pegi .


p/s : walaupape pon . study study jgk , cool tetap kekal ^^






                                                 -thankz for landing your eyes for this jerk blog-

No comments: