Followers

Saturday, April 9, 2011

Exactly no title .

haa bloger-bloger , aku bosan ni . seperti biase , aku tiera yang update update blog ni . myra nak update ? shuuuhhh , lambat lagi . time ni myra ngh dok bersuke ria dgn pujaan hati die siape lagi kalau bukan asyraaf .Sumpah ckp bosan gile nak mampos . Fb pon dah makin bosan , apa patot aku buat ? bgtaw aku -,-
kalau myra tgh have fun kat luar , aku pulak tgh dok sumbat sorang2 . tak fair betol ? kerja aku dok on9 je , search latest dress , gossip-gossip , tgk vid and so on . ape yang aku posting ni pon , mengarut untuk hilang kan rase kebosanan yg melanda sekarang. Aku meronggeng kt blog bloggers2 ni , siyez . Cantik gile korang punye . mmg patot korang show-off kreativiti melampau korang. bile aku bace entri korang pon , fuuuuh hangat . At the same time aku meronggeng kat youtube , search2 new song . Tak banyak lagu baru , song vid yang best pong kurang . Taylor swift ttp di hati aku , HAHA even ramai kawan kawan aku tak interesting dgn taylor , tapi aku ttp suke . kalau korang yang dok bace jerk posting aku ni dislike taylor , aku heran APE . almost song lyric taylor , aku suke . suke sangat . Vid mine by taylor dah berpuluh puluh kali aku tgk . At below , aku sertakan vid taylor . KORANG ! stalker stalker laa blog aku  :D



watch this . have fun . p/s : totally like taylor swift :)

No comments: