Followers

Tuesday, December 6, 2011

SPM punya pasal .

Asalamualaikum....

perghhhh , hampir 3 bulan aku tak update belog ni . Tgk belog ni pon dah naik bosan . Nak2 last posting psl open house raya . Maklumlah busy dengan spm , ini pon tak merdeka lagi . Takpe2 , dugaan kami bagi bdk sekolah teknik . Tunggu last paper 14 Disember ni , haa lepas tuhh baru laaa mer .. mer .. MERDEKA . bebas la dari jajahan buku . nak nak akaun -,- Kalau ada rezeki smbung belajar next year , tak nak hadap akaun dah . HAHA
aku update belog nih , nak citer pasal k.e.r.j.a . perlu atau tidak ? si kawan baik aku amiratul adila a.k.a batman dah kerja dahh . nak cari duit punya psl , semangat gila . Kembor aku tuh pon kerja jgk tapi sehari je . nak tahu kenapa sehari je ? ade laa sebab2 tertentu . Sekarang ni aku plk dok memikir nk kerja ke nak duduk rumah ? duduk rumah boleh makan tido makan tido . lama2 berat bdn pon baik . GOOD JOB TYRA ! haha tak kot , entah laa . Kengkawan aku yg sudah merdeka tuh mesti dah cari kerja kan . hissh , jelous pon ade . Ibu aku tak brp nak kasi aku bekerja , rasa mcm bdk2 je lagi di bwh kepompong ibu . Kalau tak bekerja pon , nak buat lesen kereta . Senang sikit aku nk merendet berjoli .

Batman ohh batman , nnt dah dapat gaji tuh , jgn bersikap angkuh . tak baik . belanja2 la kami . belanja aku sehari ice-cream pon okay dahh . eyh lupa aku tak mkn ice-cream . haa kau belanja aku makan mkanan fv aku . aku tahu kau tahu . ni je aku update , buat mase ni gambar tak de . lagipon dah lame tak hadap camera .
DAAAAA  !

No comments: