Followers

Thursday, December 22, 2011

Membebel Bosan Bosan



tak , tak , tak langsung cheer .
NO CHEER UP ! 
BUT




Masuk hari ni dah 1 minggu 2 hari 'merdeka' . Merdeka ape benda nya , duduk rumah 24 hours . Gila bapak bosan sumbat nya . Nak kata keluar rumah hari hari, tak jugak , asal keluar rumah duit mesti habis . Apa lagi kalau tak beli barang kan . Apa patut aku buat duduk rumah sebenarnya ? arghhhhh , bosan bosan bosan . Tu je yang mampu aku berkata-kata setiap hari . Perkataan wajib yg akan aku sebut bila bangun pagi BOSAN BORING SUMBAT . Angan angan nak kerja 7E hampehh , dieorg ckp manager kat situ gampang sgt . tak jadi la nak kerja . Kalau mcm tuh , family patut bwk aku pergi holiday . Ikotkan hati boleh jadi gila kalau dah bosan sgt . Betul tak ? Mcm laki lari la pulak . Tapi nsb baik ade peneman  , biarpun bukan 24 hours die tak teman aku . Almost 78% dia selalu dgn aku . Sayang abe akram . HEHE
Hari hari aku dihabis kan dgn tidur , makan , tgk tv , login fb , text to my buddys , then stalker BLOGGER2 SEKALIAN . hahaha apa lagi , tgk latest posting korang laa . Kalau post yg interesting tuhh , aku like laa . Kalau tak , haram kejadah aku nak like . Nampak sgt


ANDA :)

 Sekarang waktu menunjukkan pukul 3.38 a.m , aku masih belum tidur . Ibu pun sama la belum tidur jugak , layan tv . Ni je aku nak membebel , dekat blog je laa aku boleh buat sesuka hati aku . Gua nak membebel ke , nak maki ke , nak loving2 ke kat sini laa kerana blog adalah pakwe ke dua gua . Lu ada ? Kalau ada , follow blog aku . hahaha Title posting kali ni pon tak tahu nak taruk ape . Dan korang korang mesti be a great 'stalkeractive'

 
nampaksangatbosanblogaku,hahahahahah

KALAU BOSAN LIKE LAAA POSTING KALI NI , KALAU TAK control mouse then click close dkt tab atas . terimakasihhh .

No comments: