Followers

Saturday, December 17, 2011

Seorang Teman :)

Hari ni , aku nak bercerita pasal seorang teman . Teman ku ini sememang nya dikenali ramai . Org famouss la katakan , 'perkakasan panas' . haha Aku sangat sangat gembira mengenalinya dalam hidupku wlwpun aku sering dibuli olehnya -,-    aku kenal die sjk dipangku sekolah rendah lagi SK TOK SIRA . Yang hairan nya , tegur ttp tegur sombong ttp sombong . Dia dgn geng dia , aku dgn geng aku . Tapi kiteorg tak bermusuh . Kenakan musuh brsama2 ade . Firtsime aku baik dgn die , masa ade latihan chess . Die mnyanyi melalak dkt aku , nak nye tunjuk suara merdu la katakan . Menyampah pun ada . Tak sangka , SMK TENGKU AFZAN merapat kan lagi aku dgn dia . Dari form1 sehinggalah awal bulan form4 , suka dan duka bersama2 . Jadi pengawas pun sama2 , ponteng lagi lahh :) Yang happening nya lagi , dia dan aku berpindah ke SM TEKNIK KUANTAN . Event , tak sama jurusan dgn kau . Kita ttp together2 . Sampai lah satu masa , seminggu sebelum puasa thn 2011 ini dia mngambil keputusan tinggal dkt rumah aku dan tidak lagi mnjadi pngunjung 'hostel' . Hari2 bergalok , bergelok tak sedar yg masing2 SPM .
Sedihh , hari2 tuhh lagi bersama . Hari ini 17 disember , hari kau tnggal kan rumah aku , ibu , pikah dgn kami . Sedihhh sgt sgt dowhh . Kau nangis aku nangis . Aku tahu kali ni kau betul2 tinggal kan kuantan yeww . Malam semalam be the last moment aku tidur dgn kau . Tilam tu jadi saksi kita . Katil along pon . Stokin aku kasi tuh  simpan elok-elok , event bkn aku yg belinye jangan hilang kan !tak jadi main bowling . Simpan dalam frame . Ada masa nnt , panjang umur aku pergi rumah kau . Nanti bila dah jd penghuni hutan PLKN , jaga diri tuh baik2 . Aku dgn along akan sentiasa mngingati kau . Aku tak nak lagi kehilangan seorang sahabat . Memori duka dahulu menjadi pengajaran buat aku . Aku hargai kau sbb kau seorg sahabat sejati aku , pendengar setia tiera FM' dan tempat aku bercerita mimpi aku .

Teman ku , Amiratul Adila Binti Che Shopi

                                                                          Batmannnn



p/s : Thankz belanja ice cream tadi . aku menyesal beli yang besar , tak habis makan 'PEMBAZIRAN' heee
       JANGAN LUPA DATANG RUMAH AKU LAGI . Kad kahwin jangan lupa kasi . hahahaha

No comments: