Followers

Tuesday, May 3, 2011

Terengganu kaya dengan tempat melepak , syokk tuhh :)

HEY THERE !!!!!!!!! Lame tu tak blogging2 . kali ni aku nak cite tentang journey famile aku ke terengganu . Mule2 ingat kan , terengganu tempat yang tak best langsong , tapi ok laa . ade jgk tmpat aku pegi round2 . Thanks too abg asraff ye , kerane membawa kami pergi meronta-ronta . kalau tak sumbat laa duduk rumah :D
kiteorang bertolak ke sane lepas zohor , before bertolak tuu sempat lagi aku pergi meronggeng dgn abe akram yee kat jom heboh , fuuhhh panas gile kot kat sane . ikot kan cite mok su tak nak pergi , tapi last2 die calling cakap nak follow . mesti sumbat duduk rumah . Sepanjang perjalanan , kamii dok potpet2 je dalam kereta , mmg jenis tak letih la nak bercakap 24jam .  akhirnya , kamii sampai dkt rumah tok de dgn selamat . Malam tu baru kamii pergi berjalan-jalan kat satu tempat jambatan baru dibina ni , name ape entah aku da lupe . tak silap dekat perkampungan cina . best bai kat sane , korang2 try la pergi sane . Esok pagi , ibu awal2 lagi dah bangon . Punye la nak pergi pasar payang . SEMANGAT BETOL . Mcm mcm yg dieowg beli . ape yang dieowg beli pon aku tak tahu . tapi aku sempat jgk laa beli kain bunga cotton untuk baju raye nanti . hehe below this text , aku lampirkan beberapa gambar yang sempat aku snap2 :) kalaw nak tgk dengan lebih lanjut sila click dekat link bawah ni :



CUTI-CUTI MALAYSIA :)

No comments: